Förboka pass med Team Nordic Trail
Förboka pass med Team Nordic Trail
Du kan välja att förboka pass via app eller webbsida. Se nedan beskrivning:
Boka pass via app
- Ladda ner appen (zoezi som är vårt medlemssytem) här
- Sök upp Team Nordic Trail
- Logga in med ditt användarnamn och lösenord. (om du inte minns ditt lösenord, tryck ”glömt lösenord” för att återställa det)
- Längst ner till vänster i menyraden trycker du på ”Pass”.
- Välj din ort i platsväljaren så ser du befintliga pass.
- Klicka på ”boka” längst till höger på det aktuella passet du vill boka in dig på.
För att avboka din plats via app
- Logga in, gå till menyn längst ner, ”Min Sida” där ligger dina förbokade pass. Avboka då genom att trycka på den röda texten ”Avboka”, på det pass du önskar avboka.
Boka pass via webbsida
- För att boka din plats loggar du in i medlemssystemet (om du inte minns ditt lösenord, tryck ”glömt lösenord” för att återställa det)
- I menyn, högst upp till vänster under ”Pass & Orter”, finner du schemat.
- Välj din ort i platsväljaren så ser du befintliga pass.
- Klicka på ”boka” längst till höger på det aktuella passet du vill boka in dig på.
För att avboka din plats via webbsida
- För att avboka din plats loggar du in i medlemssystemet (om du inte minns ditt lösenord, tryck ”glömt lösenord” för att återställa det)
- Högst upp i menyn till höger klickar du på ”Min Sida”. Där ligger dina förbokade pass.
Avboka då genom att trycka på den röda texten ”Avboka”, på det pass du önskar avboka. - Längst ner i högra hörnet syns en ikon med stjärna – din bokning. Klicka på ikonen avboka genom att klicka på den röda avbokningsknappen ”avboka”.
Övriga frågor & svar se nedan
Vad händer om jag glömmer att avboka mig till mitt pass och inte dyker upp?
Det händer ingenting – mer än att vi tycker det är tråkigt att du inte kunde komma! Välkommen att boka in dig till nästa pass istället!
Vad händer om jag glömt att förboka mig och kommer till passet?
Det är inga problem, du är ändå välkommen att delta på passet.
Jag har problem med att boka pass, det står att jag inte har ett giltigt medlemskap, hur gör jag?
Oavsett problem med att boka, så skriv till oss på info@teamnordictrail.se så hjälper vi dig!